

Projektowanie identyfikacji wizualnej
Opis firmy
TUXO – marka działająca w dwóch obszarach: centrum retreatów i SPA na Ukrainie, położone wśród niezwykłej, uzdrawiającej przyrody oraz sklep internetowy z produktami do relaksu. TUXO to nie tylko marka, to miejsce, gdzie człowiek może zwolnić tempo, odpocząć od głośnego, szybkiego miejskiego życia, pracy, zgiełku i niepokojących myśli.

Zadanie
Należało stworzyć logo dla marki, które będzie wyrafinowane, minimalistyczne, odzwierciedlające specyfikę branży, a jednocześnie nowoczesne, trwałe i uniwersalne do stosowania na wszystkich nośnikach.
Rozwiązanie
Opracowano logo oraz identyfikację wizualną w kilku wariantach, dostosowanych do różnych tła i nośników.
Czas realizacji
14 dni roboczych




Zadanie
Opracować logo dla marki, które będzie eleganckie, minimalistyczne, odzwierciedlające specyfikę branży, nowoczesne, trwałe oraz uniwersalne do wykorzystania na wszystkich nośnikach.
Pakowanie
Dla najlepszego zobrazowania wyglądu logo zaproponowano warianty wizualizacji na opakowaniach produktów. Ponadto wizualizacja logo została wykonana na firmowej taśmie, zapałkach, opakowaniach oraz do mediów społecznościowych.


Rozwiązanie
Zostało opracowane logo w kilku wariantach do użycia na różnych tłach i nośnikach. Logo zawierało nazwę firmy w firmowej czcionce. Logo wizualnie przypomina księżyc, co ukazuje związek z firmą. Do identyfikacji wizualnej dodano również zdjęcie lasu i przyrody.
Firma
TUXO
Branża
Identyfikacja wizualna
Kategoria
SPA, ośrodek wypoczynkowy