.png)

Projektowanie identyfikacji NOWAYBACK
ZADANIE PROJEKTOWE
Należało zaprojektować logo od podstaw dla koncepcyjnej marki odzieżowej NOWAYBACK. Kluczowe było oddanie zimnego minimalizmu i nordyckiego, skandynawskiego stylu w nowoczesnej interpretacji. Logo powinno być surowe i oszczędne, ale jednocześnie nieprzeładowane zbędnymi detalami czy elementami
ZADANIE PROJEKTOWE
Należało zaprojektować logo od podstaw dla koncepcyjnej marki odzieżowej NOWAYBACK. Kluczowe było oddanie zimnego minimalizmu i nordyckiego, skandynawskiego stylu w nowoczesnej interpretacji.










PODEJŚCIE PROJEKTOWE
Podczas tworzenia znaku graficznego preferowano inicjały marki z wyraźnie zaznaczonymi, ostrymi kątami. Typografia nawiązuje do starożytnych run jako odniesienie do skandynawskiej estetyki. Całość została zrealizowana w ciemnej i jasnej kolorystyce, co sprawia, że logo dobrze prezentuje się zarówno na odzieży, jak i na materiałach firmowych. Dla wygody klienta przygotowano także wizualizacje na różnych nośnikach.
PODEJŚCIE PROJEKTOWE
Podczas tworzenia znaku graficznego preferowano inicjały marki z wyraźnie zaznaczonymi, ostrymi kątami. Typografia nawiązuje do starożytnych run jako odniesienie do skandynawskiej estetyki. Całość została zrealizowana w ciemnej i jasnej kolorystyce, co sprawia, że logo dobrze prezentuje się zarówno na odzieży, jak i na materiałach firmowych.