Identyfikacja wizualna firmy
Stworzymy dla Ciebie identyfikację wizualną, która pomoże zwiększyć rozpoznawalność marki i nada jej właściwy kierunek. Projekt od Printerio to Twój krok w stronę większej rozpoznawalności.
na psychologię klientów
na tle konkurencji
wizerunek firmy
na język wizualny
Profesjonalnie opracowana identyfikacja wizualna i jej elementy tworzą spójną całość, która buduje wizerunek firmy i wyróżnia ją na tle konkurencji. W zależności od branży i charakteru działalności może obejmować projektowanie odzieży firmowej, papieru firmowego, opakowań, materiałów drukowanych, a także projektowanie strony internetowej zgodnie z tone-of-voice marki. W naszej firmie oferujemy przystępne ceny za stworzenie identyfikacji wizualnej, szybkie terminy realizacji i rezultaty, które zawsze odpowiadają oczekiwaniom naszych klientów. Projektujemy minimalistyczne, zapadające w pamięć logotypy oraz inne elementy wizualne, które skutecznie przyciągają uwagę i wspierają rozwój Twojego biznesu.
Jak stworzyć unikalną identyfikację wizualną?
Każda firma dąży do uzyskania przewagi konkurencyjnej oraz zwiększenia swojej rozpoznawalności i popularności. Dlatego inwestuje w budowanie unikalnej tożsamości, która ułatwia komunikację z klientami.
Opracowanie identyfikacji wizualnej obejmuje stworzenie:
- Logo – symbol, napis lub kombinacja elementów graficznych wykonanych określonym fontem.
- Hasło – krótkie, ale zapadające w pamięć, które wyróżnia markę. Powinno być na tyle chwytliwe, by zostało w głowie, jak ulubiona melodia.
- Kolor główny i dodatkowy – kolory, które wywołują emocje i kształtują tożsamość firmy. Główny kolor pojawia się w logo, a dodatkowy w materiałach reklamowych czy na stronie internetowej.
- Czcionki i typografia – wykorzystywane do tworzenia tekstów, projektowania papieru firmowego i materiałów drukowanych.
- Maskotka – korporacyjny bohater, który pomaga w budowaniu więzi z odbiorcami.
Porządek tworzenia identyfikacji wizualnej
Proces tworzenia identyfikacji wizualnej może przebiegać na dwa sposoby:
- na podstawie logo;
- z całościowym podejściem do tożsamości marki.
Pierwszy sposób jest prostszy i bardziej popularny. Na początku tworzy się logo, a potem na jego podstawie opracowuje się inne elementy wizualne. W przypadku drugiego podejścia wykonuje się szczegółową analizę firmy, jej cech i bada się konkurencję.
Główne etapy pracy to:
- przygotowanie briefu;
- analiza i badania;
- opracowanie strategii wizualnej, pomysłu.
Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej oraz zasady ich stosowania zawarte są w specjalnym dokumencie – brandbooku.
Ile kosztuje opracowanie identyfikacji wizualnej?
Z usługi opracowania identyfikacji wizualnej mogą skorzystać klienci z całej Polski. Przeanalizujemy dokładnie Twoją markę i zaprojektujemy identyfikację wizualną, która wzmocni jej status, pozycję na rynku, ułatwi kontakt z potencjalnymi klientami i zachęci ich do zakupu.
Cena usług jest ustalana indywidualnie dla każdego zlecenia, w zależności od rodzaju, zakresu i złożoności projektu. Możesz wybrać konkretny pakiet dostosowany do swoich potrzeb i budżetu. W celu uzyskania konsultacji – zadzwoń lub napisz na czacie online.
Printerio to Twoja kompleksowa identyfikacja wizualna “pod klucz”!