Usługi SMM
Dzięki social mediom szybciej wypromujesz swoje produkty i usługi, będziesz mógł efektywnie pracować z klientami oraz ich zastrzeżeniami, a także zbudujesz silny i pozytywny wizerunek w oczach zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów.
Każdy projekt komercyjny ma swoje internetowe przedstawicielstwo, stronę firmową lub sklep internetowy. Popularne media społecznościowe pomagają nawiązać komunikację z szeroką publicznością i przyciągnąć użytkowników zainteresowanych produktem. Nowoczesny design SMM pomoże wyróżnić Twój profil na tle konkurencji i zwiększyć docelową grupę odbiorców.
Zadania projektowania mediów społecznościowych
Głównym celem tworzenia projektów stron w mediach społecznościowych jest zapewnienie wygodnej i interesującej komunikacji użytkowników z marką oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Każdy projekt realizowany jest przez zespół specjalistów, a proces obejmuje następujące etapy:
- Omówienie z klientem celów i zadań projektu profilu, strony lub kanału. Może to być komunikacja z audytorium, organizacja sprzedaży, reklama.
- Wybór odpowiedniej sieci społecznościowej w zależności od tematyki i kierunku projektu.
- Analiza docelowej grupy odbiorców oraz stron i profili konkurencji.
- Opracowanie projektów okładek stron, postów i nagłówków kanałów na podstawie przeprowadzonych badań.
- Przekazanie projektów do akceptacji klientowi.
Ten standardowy zakres usług może być rozszerzony lub zmodyfikowany w zależności od wymagań i budżetu klienta.
Znaczenie designu w SMM
Jeśli używasz mediów społecznościowych do sprzedaży, ważne jest, aby Twoje profile, tak jak i produkt, miały atrakcyjną "opakowanie". Dzięki temu przyciągniesz kupujących i zachęcisz ich do działań, które prowadzą do zakupu.
To samo dotyczy konta firmowego, które reprezentuje Twoją markę, tworzy pierwsze wrażenie i jest punktem wyjścia do dalszej komunikacji z odbiorcami.
Aby uzyskać maksymalną efektywność, warto zlecić projektowanie tych platform, na których pojawia się najwięcej odwiedzających. Do promocji firmy najczęściej wykorzystywane są popularne sieci o milionowym audytorium:
- Facebook;
- Instagram;
- YouTube;
- Twitter.
Branżowe społeczności internetowe pomagają użytkownikom szybko znaleźć informacje o konkretnej marce wśród innych firm działających w tej samej branży.
To pozwala na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, pokazuje odpowiedzialność w relacjach z klientami oraz zaangażowanie we współpracę.
Żywe i ciekawe konto z wartościowymi treściami pomaga utrzymać wizerunek rzetelnego partnera, buduje zaufanie wśród potencjalnych klientów i zwiększa ruch na stronie firmy.
Ile kosztują usługi menedżera SMM?
Oferujemy pakiety usług SMM o różnych składach i cenach. Koszt zależy od kilku czynników:
- obecności korporacyjnego stylu;
- liczby platform, które wymagają zaprojektowania;
- specyfiki designu, liczby dostępnych wariantów.
Na przykład, na Instagramie projektuje się avatar, stories i posty. Na YouTube – znak kanału i miniatury wideo. Zamówienie kompleksowego projektu dla różnych mediów społecznościowych pozwala zaoszczędzić.
Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje lub poznać dokładną cenę, zadzwoń lub napisz w czacie online.