

Etykiety na linię suplementów diety
Zadanie
Rozwiązanie
Dla opakowań WBCM wybrano stylistykę z białym tłem oraz wyrazistymi, płynnymi liniami w dwóch odcieniach tego samego koloru. Na białym tle wizualnie zaakcentowano przeznaczenie produktu. W linii produktów zastosowano intensywne, nasycone kolory, które kontrastują ze sobą, aby ułatwić klientowi szybkie rozpoznanie konkretnego produktu.



Zadanie
Należało stworzyć etykietę dla firmy suplementów diety WBCM. Ważne było opracowanie nowoczesnego, jasnego, lecz jednocześnie stonowanego designu. Istotne było podkreślenie przynależności suplementów do segmentu premium, aby wyróżniały się na tle konkurencji.
Rozwiązanie
Dla opakowania WBCM wybrano stylistykę z białym tłem i jasnymi, płynnymi liniami w dwóch jednobarwnych odcieniach. Na białym tle umieszczono wizualny akcent wskazujący przeznaczenie produktu. W linii zastosowano jaskrawe, nasycone kolory, kontrastujące ze sobą, aby umożliwić łatwe wizualne rozpoznanie potrzebnego produktu dla konkretnego klienta.
Czas realizacji
12 dni





Rozwinięcie etykiety



Firma
Firma suplementów diety WBCM
Branża
Opakowania
Kategoria
Suplementy diety, witaminy, leki