.png)

Strona docelowa promująca książkę
ZADANIE PROJEKTOWE
Jeszcze przed premierą książki autor powierzył nam stworzenie dedykowanej strony sprzedażowej. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowoczesnej i przejrzystej landing page, która skutecznie zwiększy liczbę zamówień. Strona miała nie tylko informować, ale przede wszystkim wzbudzać zainteresowanie i zachęcać do zakupu.
ZADANIE PROJEKTOWE
Jeszcze przed premierą książki autor powierzył nam stworzenie dedykowanej strony sprzedażowej. Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowoczesnej i przejrzystej landing page, która skutecznie zwiększy liczbę zamówień.


PODEJŚCIE PROJEKTOWE
Aby zachować maksymalną przejrzystość i skuteczność, landing page został zaprojektowany w identyfikacji wizualnej książki.
Wykorzystaliśmy markowe kolory i kroje pisma, znane już z okładki.
Dla pobudzenia zainteresowania wśród potencjalnych czytelników umieściliśmy na stronie:
– fragmenty książki do przeczytania,
– cytaty samego autora.
Właściwie rozmieszczone akcenty prowadzą użytkownika do działania — wypełnienia formularza lub zakupu książki.
PODEJŚCIE PROJEKTOWE
Aby zachować maksymalną przejrzystość i skuteczność, landing page został zaprojektowany w identyfikacji wizualnej książki.
Wykorzystaliśmy markowe kolory i kroje pisma, znane już z okładki.
Dla pobudzenia zainteresowania wśród potencjalnych czytelników umieściliśmy na stronie:
– fragmenty książki do przeczytania,
– cytaty samego autora.
